Διατροφή2020-06-16T17:30:14+00:00

Πώς θα χάσουμε κοιλιακό λίπος

Γράφει: |

Σύμφωνα με πολλές μελέτες τα περισσότερα οφέλη κατά το αδυνάτισμα είναι εμφανή όταν μεγιστοποιείται η απώλεια κοιλιακού (σπλαχνικού) λίπους. Το αυξημένο κοιλιακό λίπος τόσο σε άντρες όσο και σε

Γρανίτα ή Milkshake;

Γράφει: |

Υπάρχουν οι "οπαδοί" της παγωμένης γρανίτας και οι "οπαδοί" του λαχταριστού milkshake. Ολοι όμως έχουν κάποια στιγμή αναρωτηθεί: Τι είναι πιο υγιεινό; Ποιο έχει λιγότερες θερμίδες ; Τι να

“Πρωταρχικό συστατικό” στην ετικέτα τροφίμων

Γράφει: |

Οι διατροφικές απάτες και τα σκάνδαλα έχουν εκτοξευθεί στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Υπολογίζεται ότι προκαλούν ζημιές που φτάνουν τα 12 δις ευρώ ετησίως. Επιβάλλεται πλέον να αναγράφεται στο

STOP στο φούσκωμα κοιλιάς με 8 τρόπους

Γράφει: |

1 στους 4 που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, βιώνουν καθημερινά σε κάποιο βαθμό φούσκωμα.  Η συχνότητα εμφάνισης αυξάνεται κιατακόρυφα σε άτομα με Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου.  Οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές,

Βιταμίνες Β. Οι καθοριστικές για την υγεία μας

Γράφει: |

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι υδατοδιαλυτές και συμπεριλαμβάνουν 8 διαφορετικές βιταμίνες.  Για την κάλυψη  των αναγκών, απαιτείται η καθημερινή πρόσληψη τους μέσω της διατροφής.  Συμμετέχουν σε ένα μεγάλο

Αρκούν τα 10.000 βήματα για τον έλεγχο του βάρους;

Γράφει: |

Το να περπατάμε κάνει καλό τόσο στο σώμα, όσο στο μυαλό και στην ψύχη. Έρευνες έχουν δείξει πως το περπάτημα βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική ικανότητα, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, φτιάχνει

COVID-19 + Παχυσαρκία

Γράφει: |

Οι επιπλοκές από τον COVID-19 είναι συχνότερες και σοβαρότερες στα παχύσαρκα άτομα. Οι σοβαρές επιπλοκές του ιού σε νέα άτομα είναι συχνότερες, όταν συνυπάρχει παχυσαρκία. Τα παχύσαρκα άτομα έχουν

Χρονοδιατροφή. Για τον μεταβολισμό+τα κιλά μας

Γράφει: |

Τα τελευταία χρόνια, η μέθοδος της παρατεταμένης αποχής από το φαγητό έχει αποκτήσει μεγάλο κοινό, καθώς ακολουθείται συχνά ως μέθοδος απώλειας βάρους. Το σχήμα που έχει κερδίσει έδαφος είναι

Διαιτολόγιο κατά COVID-19 με βάση τον Εθνικό Διατροφικό Οδηγό

Γράφει: |

Ο Εθνικός Διατροφικός Οδηγός συνιστά  για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, την προαγωγή της υγείας και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος: Αυξημένη κατανάλωση φρούτων + λαχανικών Επιλογή γαλακτοκομικών χαμηλής

Σωστή διατροφή Vs Συμπληρώματα

Γράφει: |

Η ανάγκη για την χρήση συμπληρωμάτων διατροφής προκειμένου να καλυφθούν διατροφικές ανάγκες, έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας την τελευταία 10ετία. Η πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών μέσω της τροφής, συμβάλλει στην

Μπορούμε να τρώμε υγιεινά και στη δουλειά

Γράφει: |

Το φαγητό στη δουλειά αποτελεί για πολλούς μια δύσκολη υπόθεση. Οι πιο συχνές δικαιολογίες: Δυσκολία στη μεταφορά, έλλειψη χρόνου κατά τη διάρκεια της εργασίας, μυρωδιά φαγητού σε χώρους όπου

Πόσα οφέλη κρύβουν για την υγεία μας τα σπαράγγια;

Γράφει: |

Υπάρχουν τα πράσινα σπαράγγια, που είναι και τα συνηθέστερα, και οφείλουν το χρώμα τους στη χλωροφύλλη. Άλλο είδος είναι τα λευκά σπαράγγια, τα οποία όταν καλλιεργούνται σκεπάζονται με χώμα

Διατροφή

Η απαραίτητη πρωτεΐνη για να χάσουμε κιλά

Γράφει: |

Η πρωτεΐνη είναι το βασικό δομικό υλικό κάθε οργανισμού. Χρησιμοποιείται για την κατασκευή μυών, τενόντων, οργάνων και δέρματος. Επίσης από πρωτεϊνικά μόρια φτιάχνονται τα ένζυμα, οι ορμόνες, οι νευροδιαβιβαστές

Η σοκολάτα και η καρδιά μας…

Γράφει: |

Ο μέσος Αμερικάνος καταναλώνει 4,5 κιλά σοκολάτας τον χρόνο, ενώ αντίστοιχα ο ευρωπαίος περίπου 9 κιλά ετησίως. Η κατανάλωση σοκολάτας συχνά ευθύνεται για βουλιμικά επεισόδια, εμφάνιση παχυσαρκίας  και επιβάρυνση

Πώς θα χάσουμε κοιλιακό λίπος

Γράφει: |

Σύμφωνα με πολλές μελέτες τα περισσότερα οφέλη κατά το αδυνάτισμα είναι εμφανή όταν μεγιστοποιείται η απώλεια κοιλιακού (σπλαχνικού) λίπους. Το αυξημένο κοιλιακό λίπος τόσο σε άντρες όσο και σε

Γρανίτα ή Milkshake;

Γράφει: |

Υπάρχουν οι "οπαδοί" της παγωμένης γρανίτας και οι "οπαδοί" του λαχταριστού milkshake. Ολοι όμως έχουν κάποια στιγμή αναρωτηθεί: Τι είναι πιο υγιεινό; Ποιο έχει λιγότερες θερμίδες ; Τι να

“Πρωταρχικό συστατικό” στην ετικέτα τροφίμων

Γράφει: |

Οι διατροφικές απάτες και τα σκάνδαλα έχουν εκτοξευθεί στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Υπολογίζεται ότι προκαλούν ζημιές που φτάνουν τα 12 δις ευρώ ετησίως. Επιβάλλεται πλέον να αναγράφεται στο

STOP στο φούσκωμα κοιλιάς με 8 τρόπους

Γράφει: |

1 στους 4 που δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, βιώνουν καθημερινά σε κάποιο βαθμό φούσκωμα.  Η συχνότητα εμφάνισης αυξάνεται κιατακόρυφα σε άτομα με Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου.  Οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές,

Βιταμίνες Β. Οι καθοριστικές για την υγεία μας

Γράφει: |

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι υδατοδιαλυτές και συμπεριλαμβάνουν 8 διαφορετικές βιταμίνες.  Για την κάλυψη  των αναγκών, απαιτείται η καθημερινή πρόσληψη τους μέσω της διατροφής.  Συμμετέχουν σε ένα μεγάλο

Αρκούν τα 10.000 βήματα για τον έλεγχο του βάρους;

Γράφει: |

Το να περπατάμε κάνει καλό τόσο στο σώμα, όσο στο μυαλό και στην ψύχη. Έρευνες έχουν δείξει πως το περπάτημα βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική ικανότητα, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, φτιάχνει

COVID-19 + Παχυσαρκία

Γράφει: |

Οι επιπλοκές από τον COVID-19 είναι συχνότερες και σοβαρότερες στα παχύσαρκα άτομα. Οι σοβαρές επιπλοκές του ιού σε νέα άτομα είναι συχνότερες, όταν συνυπάρχει παχυσαρκία. Τα παχύσαρκα άτομα έχουν

Χρονοδιατροφή. Για τον μεταβολισμό+τα κιλά μας

Γράφει: |

Τα τελευταία χρόνια, η μέθοδος της παρατεταμένης αποχής από το φαγητό έχει αποκτήσει μεγάλο κοινό, καθώς ακολουθείται συχνά ως μέθοδος απώλειας βάρους. Το σχήμα που έχει κερδίσει έδαφος είναι

Διαιτολόγιο κατά COVID-19 με βάση τον Εθνικό Διατροφικό Οδηγό

Γράφει: |

Ο Εθνικός Διατροφικός Οδηγός συνιστά  για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, την προαγωγή της υγείας και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος: Αυξημένη κατανάλωση φρούτων + λαχανικών Επιλογή γαλακτοκομικών χαμηλής

Σωστή διατροφή Vs Συμπληρώματα

Γράφει: |

Η ανάγκη για την χρήση συμπληρωμάτων διατροφής προκειμένου να καλυφθούν διατροφικές ανάγκες, έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας την τελευταία 10ετία. Η πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών μέσω της τροφής, συμβάλλει στην