Διατροφή2020-06-16T17:30:14+03:00

Πως θα πετύχει η δίαιτα που κάνουμε!

Γράφει: |

Η λαϊκή έκφραση λέει ότι...ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Έτσι και στην δίαιτα.. Αν δώσουμε σημασία σε μικρές αλλά κρίσιμες παραμέτρους μιας δίαιτας, μπορούμε να χάσουμε κιλά και να

Το σούπερ- αντιοξειδωτικό μάνγκο

Γράφει: |

Νέες μελέτες σε αξιόπιστες επιστημονικές επιθεωρήσεις, δείχνουν ότι το μάνγκο επιδρά πολύ θετικά στην υγείας μας. Εκτός από τα υπόλοιπα θρεπτικά, περιέχει 12 τύπους πολυφαινολών και το ισχυρό αντιοξειδωτικό

1 αβοκάντο την εβδομάδα για υγιή καρδιά & αγγεία

Γράφει: |

Το αβοκάντο είναι ένα πολύ υγιεινό τρόφιμο, ένα φρούτο,  που περιέχει ευεργετικά αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες. Μία νέα μελέτη πιστοποιεί την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση στην καρδιά και

Ποικιλία πρωτεΐνης για πρόληψη υπέρτασης

Γράφει: |

H πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα τρία πιο βασικά μακροθρεπτικά συστατικά των τροφών. Οι λειτουργίες της στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σημαντικές. Μας βοηθάει να ελέγχουμε καλύτερα της

Πως νηστεύουμε χωρίς να πεινάμε

Γράφει: |

Η νηστεία αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα με εξαίρεση τα θαλασσινά (γαρίδες, καλαμάρι, μύδια, οστρακοειδή, χταπόδι). Πολύ συχνά όταν κάποιος ξεκινάει τη νηστεία νιώθει πολύ έντονο το αίσθημα της

Πλαστικά που μας παχαίνουν…

Γράφει: |

Η αντιμετώπιση του προβλήματος της παχυσαρκίας αποτελούσε και αποτελεί ένα θέμα έντονης επιστημονικής διερεύνησης. Νορβηγοί ερευνητές μελέτησαν 34 προϊόντα καθημερινότητας και εντόπισαν 55.300 ουσίες! Παρατήρησαν- σε κύτταρα στο εργαστήριο

Το ωφέλιμο ταχίνι…παντός καιρού!

Γράφει: |

Το ταχίνι είναι ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιο σε ενέργεια και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές σε χώρες της Μεσογείου και της Ανατολής.  Ουσιαστικά πρόκειται για τον

Ποιες τροφές μας προσφέρουν χρόνια ζωής!

Γράφει: |

Οι διατροφικοί παράγοντες κινδύνου εκτιμάται ότι προκαλούν 11 εκατομμύρια θανάτους ετησίως και 250 εκατομμύρια, προσαρμοσμένα στην ανικανότητα χρόνια ζωής. Υπάρχουν τροφές που μπορούν να μας χαρίσουν μέχρι και 13 

Γιατί οι αδύνατοι με λιπώδες ήπαρ, κινδυνεύουν περισσότερο

Γράφει: |

 Όσοι έχουν φυσιολογικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) με λίπος στο ήπαρ, έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν καρδιαγγειακή νόσο Η έρευνα  επιλέχθηκε για παρουσίαση στο Digestive Disease Week, στην σύναξη

Γιατί δεν ακολουθούμε την υγιεινή διατροφή;

Γράφει: |

Οι σύγχρονες μελέτες αποδεικνύουν την αξία της υιοθέτησης υγιεινών συνηθειών διατροφής και άσκησης στη σωματική και ψυχική υγεία του πληθυσμού, αλλά και την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων. Τα αποτελέσματα των

Τα απαραίτητα Ω3 λιπαρά

Γράφει: |

 Η «κακή φήμη» των λιπαρών είναι συχνά συνδεδεμένη εσφαλμένα με την αύξηση βάρους και την υγεία της καρδιάς. Ωστόσο τα επιστημονικά δεδομένα των τελευταίων δεκαετιών, δείχνουν ότι τα λιπαρά

Διατροφή

Τα αυγά προστατεύουν τα αγγεία μας. Νέα μελέτη

Γράφει: |

Πλήθος επιστημονικών μελετών τα τελευταία χρόνια, έχουν καταρρίψει τον μύθο ότι τα αυγά βλάπτουν την υγεία μας Μάλιστα έρευνες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο, δλδ την προστατευτική τους δράση στον

Πως θα πετύχει η δίαιτα που κάνουμε!

Γράφει: |

Η λαϊκή έκφραση λέει ότι...ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Έτσι και στην δίαιτα.. Αν δώσουμε σημασία σε μικρές αλλά κρίσιμες παραμέτρους μιας δίαιτας, μπορούμε να χάσουμε κιλά και να

Το σούπερ- αντιοξειδωτικό μάνγκο

Γράφει: |

Νέες μελέτες σε αξιόπιστες επιστημονικές επιθεωρήσεις, δείχνουν ότι το μάνγκο επιδρά πολύ θετικά στην υγείας μας. Εκτός από τα υπόλοιπα θρεπτικά, περιέχει 12 τύπους πολυφαινολών και το ισχυρό αντιοξειδωτικό

1 αβοκάντο την εβδομάδα για υγιή καρδιά & αγγεία

Γράφει: |

Το αβοκάντο είναι ένα πολύ υγιεινό τρόφιμο, ένα φρούτο,  που περιέχει ευεργετικά αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες. Μία νέα μελέτη πιστοποιεί την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση στην καρδιά και

Ποικιλία πρωτεΐνης για πρόληψη υπέρτασης

Γράφει: |

H πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα τρία πιο βασικά μακροθρεπτικά συστατικά των τροφών. Οι λειτουργίες της στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σημαντικές. Μας βοηθάει να ελέγχουμε καλύτερα της

Πως νηστεύουμε χωρίς να πεινάμε

Γράφει: |

Η νηστεία αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα με εξαίρεση τα θαλασσινά (γαρίδες, καλαμάρι, μύδια, οστρακοειδή, χταπόδι). Πολύ συχνά όταν κάποιος ξεκινάει τη νηστεία νιώθει πολύ έντονο το αίσθημα της

Πλαστικά που μας παχαίνουν…

Γράφει: |

Η αντιμετώπιση του προβλήματος της παχυσαρκίας αποτελούσε και αποτελεί ένα θέμα έντονης επιστημονικής διερεύνησης. Νορβηγοί ερευνητές μελέτησαν 34 προϊόντα καθημερινότητας και εντόπισαν 55.300 ουσίες! Παρατήρησαν- σε κύτταρα στο εργαστήριο

Το ωφέλιμο ταχίνι…παντός καιρού!

Γράφει: |

Το ταχίνι είναι ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιο σε ενέργεια και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές σε χώρες της Μεσογείου και της Ανατολής.  Ουσιαστικά πρόκειται για τον

Ποιες τροφές μας προσφέρουν χρόνια ζωής!

Γράφει: |

Οι διατροφικοί παράγοντες κινδύνου εκτιμάται ότι προκαλούν 11 εκατομμύρια θανάτους ετησίως και 250 εκατομμύρια, προσαρμοσμένα στην ανικανότητα χρόνια ζωής. Υπάρχουν τροφές που μπορούν να μας χαρίσουν μέχρι και 13 

Γιατί οι αδύνατοι με λιπώδες ήπαρ, κινδυνεύουν περισσότερο

Γράφει: |

 Όσοι έχουν φυσιολογικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) με λίπος στο ήπαρ, έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν καρδιαγγειακή νόσο Η έρευνα  επιλέχθηκε για παρουσίαση στο Digestive Disease Week, στην σύναξη

Go to Top