Διατροφή2020-06-16T17:30:14+03:00

“Λειτουργικά” ψωμιά & παξιμάδια  

Γράφει: |

Λειτουργικά ονομάζονται τα ψωμιά, που μπορούν- μέσω των συστατικών τους- να επιδράσουν ευεργετικά στον οργανισμό. Λειτουργικά θεωρούνται ψωμιά & παξιμάδια με χαρουπάλευρο, αλεύρι Ζέας, σπόρους, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Υπάρχει

Λαχανικά με νιτρικά ευεργετικά για τα αγγεία

Γράφει: |

Φυλλώδη λαχανικά πλούσια σε νιτρικά άλατα φαίνεται να έχουν θετική επίδραση στα αγγεία μας. Τα νιτρικά άλατα σχετίζονται με την ελαστικότητα των αγγείων. Τα λαχανικά αυτά είναι προτιμότερο να

Ανάλυση Σύστασης Σώματος για απώλεια βάρους

Γράφει: |

Με τα 2/3 του πληθυσμού να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, πολλές δίαιτες διαφορετικής σύστασης εμφανίζονται ως λύση του προβλήματος. Νέες μελέτες στρέφονται στην αξιολόγηση της απώλειας βάρους που προκύπτει,

Μαύρη σταφίδα:To ελληνικό superfood

Γράφει: |

Ο τύπος της σταφίδας εξαρτάται από την ποικιλία σταφυλιών, το χρώμα και το μέγεθος. Δύο οι βασικές ποικιλίες σταφίδας:  Ανοιχτόχρωμες/ Σουλτανίνες : Κίτρινα σταφύλια χωρίς σπόρους . Παράγονται ευρέως

“Ανάλωση έως” Vs “Ανάλωση κατά προτίμηση”

Γράφει: |

Η διάρκεια ζωής των προϊόντων, είναι κάτι που εδώ και πολλά χρόνια έχει απασχολήσει την επιστημονική κοινότητα αλλά και τους καταναλωτές. Οι αρχές ελέγχου εφιστούν την προσοχή στους καταναλωτές,

Τι γίνεται αν αφαιρέσουμε το κρέας από την διατροφή μας

Γράφει: |

Ολο και περισσότεροι άνθρωποι κάθε ηλικίας τα τελευταία χρόνια , εκδηλώνουν την διάθεση για μείωση ή αφαίρεση του κρέατος από τη διατροφή τους.  Η επιθυμία αυτή είναι εντονότερη μετά

Mindful Eating ή Ενσυνείδητη Διατροφή

Γράφει: |

Ο μέσος άνθρωπος αφιερώνει 2,5 ώρες ημερησίως τρώγοντας και τουλάχιστον τις μισές από αυτές, κάνει παράλληλα κάτι άλλο.  Η κατανάλωση τροφής παράλληλα με κάποια άλλη δραστηριότητα, οδηγεί στην «ασυνείδητη

Μείωση χοληστερίνης με απλούς & φυσικούς τρόπους

Γράφει: |

Η χοληστερόλη παράγεται στο συκώτι και λαμβάνεται μέσω της διατροφής από ζωικά τρόφιμα όπως το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά.  Όταν λαμβάνεται μέσω της διατροφής, ο ανθρώπινος οργανισμός

Οι αντικρουόμενες μελέτες για τον καφέ

Γράφει: |

Η επίδραση του  καφέ και της καφεΐνης έχει μελετηθεί σε σχέση με:  Καρδιαγγειακά νοσήματα (Λιπίδια αίματος και Υπέρταση) Διαβήτη Καρκίνο (εντέρου, παγκρέατος, ήπατος, προστάτη) Νευροεκφυλιστικά νοσήματα: Parkinson and Alzheimer 

Βιταμίνη C από φρούτα + ζωτικότητα

Γράφει: |

Η βιταμίνη C αποτελεί ένα πολύτιμο μικροθρεπτικό συστατικό, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία του ανθρώπου. Eμπλέκεται σε σημαντικές μεταβολικές διεργασίες που επιτελούνται στο ανθρώπινο σώμα. Αποδεικνύεται σημαντική

Η απαραίτητη πρωτεΐνη για να χάσουμε κιλά

Γράφει: |

Η πρωτεΐνη είναι το βασικό δομικό υλικό κάθε οργανισμού. Χρησιμοποιείται για την κατασκευή μυών, τενόντων, οργάνων και δέρματος. Επίσης από πρωτεϊνικά μόρια φτιάχνονται τα ένζυμα, οι ορμόνες, οι νευροδιαβιβαστές

Η σοκολάτα και η καρδιά μας…

Γράφει: |

Ο μέσος Αμερικάνος καταναλώνει 4,5 κιλά σοκολάτας τον χρόνο, ενώ αντίστοιχα ο ευρωπαίος περίπου 9 κιλά ετησίως. Η κατανάλωση σοκολάτας συχνά ευθύνεται για βουλιμικά επεισόδια, εμφάνιση παχυσαρκίας  και επιβάρυνση

Πώς θα χάσουμε κοιλιακό λίπος

Γράφει: |

Σύμφωνα με πολλές μελέτες τα περισσότερα οφέλη κατά το αδυνάτισμα είναι εμφανή όταν μεγιστοποιείται η απώλεια κοιλιακού (σπλαχνικού) λίπους. Το αυξημένο κοιλιακό λίπος τόσο σε άντρες όσο και σε

Διατροφή

Αλκοολούχα ποτά με…θερμίδες στην ετικέτα

Γράφει: |

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει τα υψηλότερα επίπεδα κατανάλωσης αλκοόλ στον κόσμο. Πολλές αιτίες θανάτου σχετίζονται με την υψηλή κατανάλωση αλκοόλ όπως ο καρκίνος, η κίρρωση του ύπατος , καρδιαγγειακά

“Λειτουργικά” ψωμιά & παξιμάδια  

Γράφει: |

Λειτουργικά ονομάζονται τα ψωμιά, που μπορούν- μέσω των συστατικών τους- να επιδράσουν ευεργετικά στον οργανισμό. Λειτουργικά θεωρούνται ψωμιά & παξιμάδια με χαρουπάλευρο, αλεύρι Ζέας, σπόρους, χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Υπάρχει

Λαχανικά με νιτρικά ευεργετικά για τα αγγεία

Γράφει: |

Φυλλώδη λαχανικά πλούσια σε νιτρικά άλατα φαίνεται να έχουν θετική επίδραση στα αγγεία μας. Τα νιτρικά άλατα σχετίζονται με την ελαστικότητα των αγγείων. Τα λαχανικά αυτά είναι προτιμότερο να

Ανάλυση Σύστασης Σώματος για απώλεια βάρους

Γράφει: |

Με τα 2/3 του πληθυσμού να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, πολλές δίαιτες διαφορετικής σύστασης εμφανίζονται ως λύση του προβλήματος. Νέες μελέτες στρέφονται στην αξιολόγηση της απώλειας βάρους που προκύπτει,

Μαύρη σταφίδα:To ελληνικό superfood

Γράφει: |

Ο τύπος της σταφίδας εξαρτάται από την ποικιλία σταφυλιών, το χρώμα και το μέγεθος. Δύο οι βασικές ποικιλίες σταφίδας:  Ανοιχτόχρωμες/ Σουλτανίνες : Κίτρινα σταφύλια χωρίς σπόρους . Παράγονται ευρέως

“Ανάλωση έως” Vs “Ανάλωση κατά προτίμηση”

Γράφει: |

Η διάρκεια ζωής των προϊόντων, είναι κάτι που εδώ και πολλά χρόνια έχει απασχολήσει την επιστημονική κοινότητα αλλά και τους καταναλωτές. Οι αρχές ελέγχου εφιστούν την προσοχή στους καταναλωτές,

Τι γίνεται αν αφαιρέσουμε το κρέας από την διατροφή μας

Γράφει: |

Ολο και περισσότεροι άνθρωποι κάθε ηλικίας τα τελευταία χρόνια , εκδηλώνουν την διάθεση για μείωση ή αφαίρεση του κρέατος από τη διατροφή τους.  Η επιθυμία αυτή είναι εντονότερη μετά

Mindful Eating ή Ενσυνείδητη Διατροφή

Γράφει: |

Ο μέσος άνθρωπος αφιερώνει 2,5 ώρες ημερησίως τρώγοντας και τουλάχιστον τις μισές από αυτές, κάνει παράλληλα κάτι άλλο.  Η κατανάλωση τροφής παράλληλα με κάποια άλλη δραστηριότητα, οδηγεί στην «ασυνείδητη

Μείωση χοληστερίνης με απλούς & φυσικούς τρόπους

Γράφει: |

Η χοληστερόλη παράγεται στο συκώτι και λαμβάνεται μέσω της διατροφής από ζωικά τρόφιμα όπως το κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά.  Όταν λαμβάνεται μέσω της διατροφής, ο ανθρώπινος οργανισμός

Οι αντικρουόμενες μελέτες για τον καφέ

Γράφει: |

Η επίδραση του  καφέ και της καφεΐνης έχει μελετηθεί σε σχέση με:  Καρδιαγγειακά νοσήματα (Λιπίδια αίματος και Υπέρταση) Διαβήτη Καρκίνο (εντέρου, παγκρέατος, ήπατος, προστάτη) Νευροεκφυλιστικά νοσήματα: Parkinson and Alzheimer 

Βιταμίνη C από φρούτα + ζωτικότητα

Γράφει: |

Η βιταμίνη C αποτελεί ένα πολύτιμο μικροθρεπτικό συστατικό, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία του ανθρώπου. Eμπλέκεται σε σημαντικές μεταβολικές διεργασίες που επιτελούνται στο ανθρώπινο σώμα. Αποδεικνύεται σημαντική

Η απαραίτητη πρωτεΐνη για να χάσουμε κιλά

Γράφει: |

Η πρωτεΐνη είναι το βασικό δομικό υλικό κάθε οργανισμού. Χρησιμοποιείται για την κατασκευή μυών, τενόντων, οργάνων και δέρματος. Επίσης από πρωτεϊνικά μόρια φτιάχνονται τα ένζυμα, οι ορμόνες, οι νευροδιαβιβαστές