Διατροφή2020-06-16T17:30:14+03:00

Ελιόπιτα Γιαγιάς Λούλας

Γράφει: |

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ: Για την ζύμη: 1 κιλό αλεύρι χωριάτικο 1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο 2 φακελάκια μαγιά 1 πρέζα αλάτι 1 κουταλιά ξύδι Νερό όσο χρειαστεί. Για την γέμιση:  Ελιές

“Σύνθετες σαλάτες” για λιγότερα κιλά & καλή υγεία

Γράφει: |

Στην Ελλάδα η κατανάλωση των λαχανικών είναι από τις υψηλότερες στον κόσμο σύμφωνα με διεθνή επιδημιολογικά δεδομένα. Η έννοια της σαλάτας είναι διαφορετική από ότι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες,

Τα ευεργετικά μωβ τρόφιμα

Γράφει: |

Το χρώμα των φρούτων και των λαχανικών μόνο τυχαίο δεν είναι, αφού όπως δείχνουν οι μελέτες, είναι απόλυτα συνδεδεμένο με τη θρεπτική τους αξία. Το χρώμα συνδέεται κυρίως με

Μέθοδος STRETTA κατά Γαστροοισοφαγικής Παλινδρόμησης

Γράφει: |

Έχει τύχει σίγουρα σε πολλούς από εμάς, να νιώσουμε κάψιμο στο στήθος που συχνά ανεβαίνει ως το λαιμό, μετά από την κατανάλωση κάποιων φαγητών [π.χ. ένα κομμάτι πίτσα, αλκοόλ]

Τρώμε γλυκά…έξυπνα!

Γράφει: |

Η επιστήμη υποστηρίζει ότι οι η γλυκιά γεύση είναι… γραμμένη στα γονίδιά μας! Η υπερβολική κατανάλωση τους, συνεπάγεται επιβάρυνση της υγείας μας, όπως δείχνουν μελέτες. Τα γλυκά δεν έχουν

Ψυχική υγεία & διατροφή. Πως συνδέονται

Γράφει: |

Υπάρχει άμεση σχέση ψυχικής υγείας και σωστής διατροφής, όπως αποδεικνύουν επιστημονικές μελέτες. Η υγιεινή διατροφή μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, τις νοητικές λειτουργίες, να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας και

Η αξία του decaf καφέ

Γράφει: |

Η αποκαφεϊνοποίηση αφαιρεί το 97% της περιεχόμενης καφεΐνης. Ένα φλιτζάνι decaf καφές περιέχει περίπου 2 mg καφεΐνης, όταν ένα φλιτζάνι κανονικός έχει 95 mg. Πιο ευεργετικός είναι ο ντεκαφεϊνέ

Σίκαλη & απώλεια κιλών

Γράφει: |

Η σίκαλη ανήκει στην κατηγορία των δημητριακών. Οι σπόροι σικάλεως έχουν το ίδιο σχήμα, δηλαδή επίμηκες, όπως οι σπόροι σιταριού. Η σίκαλη ολικής αλέσεως είναι μια πολύ καλή πηγή

Οι ώρες του…καφέ

Γράφει: |

Ξέρεις ότι σύμφωνα με έρευνες ο καφές εκτός από την τονωτική του επίδραση στον οργανισμό, περιέχει θρεπτικές ουσίες και αντιοξειδωτικά, που μειώνουν το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και Alzheimer’s; Και

Διατροφή

Γιαούρτι. Πώς μπορεί να μειώσει την πίεση

Γράφει: |

Ακόμη και μικρές ποσότητες γιαουρτιού συσχετίστηκαν με χαμηλότερη αρτηριακή πίεση. Η μελέτη διεξήχθη σε 915 ενήλικες. Για όσους κατανάλωναν γιαούρτι τακτικά, τα αποτελέσματα ήταν ακόμη πιο ισχυρά.

Fast food υγιεινό που δεν παχαίνει!!!

Γράφει: |

Η pizza όπως και άλλα τρόφιμα όπως το burger, το σουβλάκι, οι τηγανητές πατάτες, συγκαταλέγονται αυτόματα στο μυαλό των περισσότερων στα junk food. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι

Ελιόπιτα Γιαγιάς Λούλας

Γράφει: |

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ: Για την ζύμη: 1 κιλό αλεύρι χωριάτικο 1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο 2 φακελάκια μαγιά 1 πρέζα αλάτι 1 κουταλιά ξύδι Νερό όσο χρειαστεί. Για την γέμιση:  Ελιές

“Σύνθετες σαλάτες” για λιγότερα κιλά & καλή υγεία

Γράφει: |

Στην Ελλάδα η κατανάλωση των λαχανικών είναι από τις υψηλότερες στον κόσμο σύμφωνα με διεθνή επιδημιολογικά δεδομένα. Η έννοια της σαλάτας είναι διαφορετική από ότι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες,

Τα ευεργετικά μωβ τρόφιμα

Γράφει: |

Το χρώμα των φρούτων και των λαχανικών μόνο τυχαίο δεν είναι, αφού όπως δείχνουν οι μελέτες, είναι απόλυτα συνδεδεμένο με τη θρεπτική τους αξία. Το χρώμα συνδέεται κυρίως με

Μέθοδος STRETTA κατά Γαστροοισοφαγικής Παλινδρόμησης

Γράφει: |

Έχει τύχει σίγουρα σε πολλούς από εμάς, να νιώσουμε κάψιμο στο στήθος που συχνά ανεβαίνει ως το λαιμό, μετά από την κατανάλωση κάποιων φαγητών [π.χ. ένα κομμάτι πίτσα, αλκοόλ]

Τρώμε γλυκά…έξυπνα!

Γράφει: |

Η επιστήμη υποστηρίζει ότι οι η γλυκιά γεύση είναι… γραμμένη στα γονίδιά μας! Η υπερβολική κατανάλωση τους, συνεπάγεται επιβάρυνση της υγείας μας, όπως δείχνουν μελέτες. Τα γλυκά δεν έχουν

Ψυχική υγεία & διατροφή. Πως συνδέονται

Γράφει: |

Υπάρχει άμεση σχέση ψυχικής υγείας και σωστής διατροφής, όπως αποδεικνύουν επιστημονικές μελέτες. Η υγιεινή διατροφή μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση, τις νοητικές λειτουργίες, να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας και

Η αξία του decaf καφέ

Γράφει: |

Η αποκαφεϊνοποίηση αφαιρεί το 97% της περιεχόμενης καφεΐνης. Ένα φλιτζάνι decaf καφές περιέχει περίπου 2 mg καφεΐνης, όταν ένα φλιτζάνι κανονικός έχει 95 mg. Πιο ευεργετικός είναι ο ντεκαφεϊνέ

Go to Top