Διατροφή2020-06-16T17:30:14+03:00

Μπορούμε να καταναλώνουμε κρέας με ασφάλεια;

Γράφει: |

Το κρέας (κόκκινο και πουλερικά) είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, με πλήρη παροχή αμινοξέων για τον ανθρώπινο οργανισμό Είναι πηγή σιδήρου, βιταμινών Β12, Β3, Β6, ψευδαργύρου, χαλκού,

Η νέα τάση της “Περιβαλλοντικής Διατροφής”

Γράφει: |

Διαφορετικά τρόφιμα μπορούν να έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Οι ανθρώπινες δίαιτες συνδέουν άρρηκτα την υγεία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η Δυτικού τύπου διατροφή και η τρέχουσα παραγωγή τροφίμων,

Απολαμβάνουμε τις διακοπές, χωρίς να παχύνουμε!

Γράφει: |

Οι διακοπές, όπως βγαίνει και από την ετυμολογία της λέξης, σημαίνει "διακόπτω", σταματώ ό,τι κάνω Οι περισσότεροι ξεχνάμε το καλοκαίρι τους κανόνες και τα όρια στο φαγητό και στο ποτό Η έρευνες

Τα αυγά προστατεύουν τα αγγεία μας. Νέα μελέτη

Γράφει: |

Πλήθος επιστημονικών μελετών τα τελευταία χρόνια, έχουν καταρρίψει τον μύθο ότι τα αυγά βλάπτουν την υγεία μας Μάλιστα έρευνες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο, δλδ την προστατευτική τους δράση στον

Πως θα πετύχει η δίαιτα που κάνουμε!

Γράφει: |

Η λαϊκή έκφραση λέει ότι...ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Έτσι και στην δίαιτα.. Αν δώσουμε σημασία σε μικρές αλλά κρίσιμες παραμέτρους μιας δίαιτας, μπορούμε να χάσουμε κιλά και να

Το σούπερ- αντιοξειδωτικό μάνγκο

Γράφει: |

Νέες μελέτες σε αξιόπιστες επιστημονικές επιθεωρήσεις, δείχνουν ότι το μάνγκο επιδρά πολύ θετικά στην υγείας μας. Εκτός από τα υπόλοιπα θρεπτικά, περιέχει 12 τύπους πολυφαινολών και το ισχυρό αντιοξειδωτικό

1 αβοκάντο την εβδομάδα για υγιή καρδιά & αγγεία

Γράφει: |

Το αβοκάντο είναι ένα πολύ υγιεινό τρόφιμο, ένα φρούτο,  που περιέχει ευεργετικά αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες. Μία νέα μελέτη πιστοποιεί την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση στην καρδιά και

Ποικιλία πρωτεΐνης για πρόληψη υπέρτασης

Γράφει: |

H πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα τρία πιο βασικά μακροθρεπτικά συστατικά των τροφών. Οι λειτουργίες της στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σημαντικές. Μας βοηθάει να ελέγχουμε καλύτερα της

Πως νηστεύουμε χωρίς να πεινάμε

Γράφει: |

Η νηστεία αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα με εξαίρεση τα θαλασσινά (γαρίδες, καλαμάρι, μύδια, οστρακοειδή, χταπόδι). Πολύ συχνά όταν κάποιος ξεκινάει τη νηστεία νιώθει πολύ έντονο το αίσθημα της

Πλαστικά που μας παχαίνουν…

Γράφει: |

Η αντιμετώπιση του προβλήματος της παχυσαρκίας αποτελούσε και αποτελεί ένα θέμα έντονης επιστημονικής διερεύνησης. Νορβηγοί ερευνητές μελέτησαν 34 προϊόντα καθημερινότητας και εντόπισαν 55.300 ουσίες! Παρατήρησαν- σε κύτταρα στο εργαστήριο

Το ωφέλιμο ταχίνι…παντός καιρού!

Γράφει: |

Το ταχίνι είναι ένα προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιο σε ενέργεια και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Είναι ιδιαιτέρως δημοφιλές σε χώρες της Μεσογείου και της Ανατολής.  Ουσιαστικά πρόκειται για τον

Διατροφή

Μπορούμε να καταναλώνουμε κρέας με ασφάλεια;

Γράφει: |

Το κρέας (κόκκινο και πουλερικά) είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, με πλήρη παροχή αμινοξέων για τον ανθρώπινο οργανισμό Είναι πηγή σιδήρου, βιταμινών Β12, Β3, Β6, ψευδαργύρου, χαλκού,

Η νέα τάση της “Περιβαλλοντικής Διατροφής”

Γράφει: |

Διαφορετικά τρόφιμα μπορούν να έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Οι ανθρώπινες δίαιτες συνδέουν άρρηκτα την υγεία και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η Δυτικού τύπου διατροφή και η τρέχουσα παραγωγή τροφίμων,

Απολαμβάνουμε τις διακοπές, χωρίς να παχύνουμε!

Γράφει: |

Οι διακοπές, όπως βγαίνει και από την ετυμολογία της λέξης, σημαίνει "διακόπτω", σταματώ ό,τι κάνω Οι περισσότεροι ξεχνάμε το καλοκαίρι τους κανόνες και τα όρια στο φαγητό και στο ποτό Η έρευνες

Τα αυγά προστατεύουν τα αγγεία μας. Νέα μελέτη

Γράφει: |

Πλήθος επιστημονικών μελετών τα τελευταία χρόνια, έχουν καταρρίψει τον μύθο ότι τα αυγά βλάπτουν την υγεία μας Μάλιστα έρευνες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο, δλδ την προστατευτική τους δράση στον

Πως θα πετύχει η δίαιτα που κάνουμε!

Γράφει: |

Η λαϊκή έκφραση λέει ότι...ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Έτσι και στην δίαιτα.. Αν δώσουμε σημασία σε μικρές αλλά κρίσιμες παραμέτρους μιας δίαιτας, μπορούμε να χάσουμε κιλά και να

Το σούπερ- αντιοξειδωτικό μάνγκο

Γράφει: |

Νέες μελέτες σε αξιόπιστες επιστημονικές επιθεωρήσεις, δείχνουν ότι το μάνγκο επιδρά πολύ θετικά στην υγείας μας. Εκτός από τα υπόλοιπα θρεπτικά, περιέχει 12 τύπους πολυφαινολών και το ισχυρό αντιοξειδωτικό

1 αβοκάντο την εβδομάδα για υγιή καρδιά & αγγεία

Γράφει: |

Το αβοκάντο είναι ένα πολύ υγιεινό τρόφιμο, ένα φρούτο,  που περιέχει ευεργετικά αντιοξειδωτικά και διαλυτές φυτικές ίνες. Μία νέα μελέτη πιστοποιεί την ισχυρή αντιοξειδωτική του δράση στην καρδιά και

Ποικιλία πρωτεΐνης για πρόληψη υπέρτασης

Γράφει: |

H πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα τρία πιο βασικά μακροθρεπτικά συστατικά των τροφών. Οι λειτουργίες της στον ανθρώπινο οργανισμό είναι πολλές και σημαντικές. Μας βοηθάει να ελέγχουμε καλύτερα της

Πως νηστεύουμε χωρίς να πεινάμε

Γράφει: |

Η νηστεία αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα με εξαίρεση τα θαλασσινά (γαρίδες, καλαμάρι, μύδια, οστρακοειδή, χταπόδι). Πολύ συχνά όταν κάποιος ξεκινάει τη νηστεία νιώθει πολύ έντονο το αίσθημα της

Πλαστικά που μας παχαίνουν…

Γράφει: |

Η αντιμετώπιση του προβλήματος της παχυσαρκίας αποτελούσε και αποτελεί ένα θέμα έντονης επιστημονικής διερεύνησης. Νορβηγοί ερευνητές μελέτησαν 34 προϊόντα καθημερινότητας και εντόπισαν 55.300 ουσίες! Παρατήρησαν- σε κύτταρα στο εργαστήριο

Go to Top